piątek, 18 listopada 2016

Przywitanie czytelników! - czyli o Nas słów kilka

Witajcie na blogu "Adventure with Figa"

Wypadałoby się przedstawić! Zapraszam do czytania poniżej :) 






Witam wszystkich psiarzy! Wypadałoby się przedstawić, a więc...



Trochę o mnie; 

Mam na imię Klaudia, chodzę do klasy o profilu weterynaryjnym i od zawsze bardzo interesowałam się zwierzętami, a w szczególności psami. Jestem dumną właścicielką suczki rasy CK (zapraszam do zakładki "Figa"). 

Figa ma 2,5 roku, ćwiczymy elementy obedience, sztuczki i już wkrótce frisbee :)

Założyłam tego bloga trochę z ciekawości, ale też żeby dzielić się na nim osiągnięciami i postępami mojego dziecka (czyt. Figi). 
Co prawda to ja będę pisać posty, ale Figa będzie ich głównym tematem, a więc to ją wypada bardziej zaprezentować. 

Trochę o niej;

Figa nie jest zaadoptowanym psem ze schroniska ani jej nie kupiłam. Znalazłam ją i od razu się w niej zakochałam. Miała wtedy 3 miesiące i od początku była moim oczkiem w głowie. Można by powiedzieć, że Figa mnie uszczęśliwiła, sprawiła, że inaczej patrzę na inne rzeczy, stałam się bardziej odpowiedzialną osobą. 
Początki były trudne, nie znałam jej wcześniejszej sytuacji, ale daliśmy sobie radę. Dzisiaj wiem, że mój pieseł jest szczęśliwy. 


Mogłabym tak wymieniać cały czas ale po co? Rozkręcamy bloga!



2 komentarze:

  1. O w takim razie witamy na psiej blogosferze :)
    Pozdrawiamy!

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna sunia!
    Życzę wytrwałości w blogowaniu i czekam na kolejne wpisy :)

    ilovehowitfeels.pl

    OdpowiedzUsuń