wtorek, 1 sierpnia 2017

Psiarki kontra nastolatki

!!!Z góry zastrzegam,że post napisany jest tylko i wyłącznie w celu sarkastycznym i żartobliwym!!!


1.Kiedy rodzice zamiast szlabanu na komputer dają zakaz wychodzenia na długie spacery.

2.Kiedy zakazują kupowania psich akcesoriów zamiast drogich kosmetyków.

3.Gdy prosisz,by kolejnych wakacji nie spędzać na egzotycznych podróżach,ale znaleźć się na porządnym psim obozie!

4.Każda z nas wolała by seminarium od konceru Britney Spears.

5.Przez słowo "komplet" rozumiesz szelki,obroże i smycz.

6.Odwiedzasz częściej groomera niż swojego fryzjera.

7.Bardziej dbasz o czystość i wizerunek kennela niż swojego pokoju.

8.Jeśli chcesz być modna to tylko z planetką i Ruffkami.

9.Nie znacie ćwiczeń z Chodakowską,za to śmiało wybierzecie jeżyka i fistaszka.

10.Zamiast wizyty chłopaka ukrywacie przed rodzicami przyjście listonosza/kuriera.

11.Juz nie mówiąc o tym,że zamiast wymykać się na całonocne imprezy Wy zmierzacie ku poczcie(cichaczem ofkors😂)

12.Tatuaż i kolejny pies to dla naszych rodziców to samo...

13. ...oznacza stanowcze NIE!

14.Furminator=psi Tangle Teezer

15.Przed wyjściem na socjal pies musi wyglądać perfekcyjnie.

16.Zamiast do drogerii zaciągasz rodziców w kierunku zoologicznego.

Jeśli się z czymś identyfikujecie to nie oznacza nic złego.Po prostu jesteście pozytywnie zakręcone psiarki💗

Ja lubię swój stan figowej szafy,uwielbiam kupować psie gadżety,jestem maniakiem i zamiast nowej bluzki wolę nabyć kolejną obroże😂

Taki luźny pościk na dziś po długiej przerwie.

Pozdrawia figowy team! 💗






13 komentarzy:

  1. Tatuaż przeżyli, ale psa do wyprowadzki nie przeżyją, wiec kupuje od razu po wyprowadzce. Ale zgadzam sie z całym postem, genialnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie jak ocenisz? 😂
    6. Hahaha to nigdy nie będzie prawdą :P
    8. Odezwała się ta co ma planetke i ruffki... 😜
    16 to tak bardzo ja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka punktów się zgadza, chociaż walczę z psim maniactwem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To 100% ja, boję się :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, wszystko się zgadza :D Świetny post, baaardzo prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  6. To na sto procent nie ja, skądże 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. To na sto procent nie ja, skądże 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, święta prawda i tylko prawda. Tyle że mam już swój budżet... Ale i tak rodzice załamują ręce. No bo "po co ci kolejna piłka".

    OdpowiedzUsuń
  9. Taak to ja😂Psie maniactwo to coś cudownego haha <3 No bo jak tu nie kupić nowej rzeczy dla futrzaka jak wyglada tak ładnie ;P
    Pozdrawiamy
    przezzyciezjamnikiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jestem jedyna, która na prawdę nie ma nic wspólnego z tymi postami. Cóż zwykły ze mnie właściciel, może to i dobrze? :D
    Pozdrawiamy! | nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah, jakie to prawdziwe xD

    OdpowiedzUsuń
  12. 2,5,10,11,15,16 - to ja xD

    Moi rodzice na początku próbowali mnie wyprowadzić na prostą z psiego maniactwa, ale po 20 obroży i 6 szelkach dali już spokój. xD


    Pozdrawiamy! NX Team

    OdpowiedzUsuń