piątek, 6 stycznia 2017

Lista życzeń Figi

Na rok 2017 zrobiłyśmy naszą "małą" listę życzeń :)

1.Piłki:

Polujemy głownie na:
  • piłki tenisowe (z Chuckit! i Konga)
  • ażurkę
  • planetkę papisiową
  • nóżka
  • Crackle Ball JW
  • Erratic Ball
  • Max Glow
2.Frisbee:

Jak już wcześniej pisałam zamierzamy próbować sztuki frisbee i chcę kupić przynajmniej dwa dyski na próbę w połowie marca.Mam na oku głównie dyski z Hero Sonic.

3.Nerka:

A teraz coś dla mnie...Szukam porządnej nery,najlepiej sportowej(Nike,Reebok,Adidas) w kolorach rószoffych lub pastelowych,bo w końcu nie mogę się za bardzo różnić od Figi.Kolorystycznie będziemy zgrane jak ta lala.Obecnie posiadam saszetkę,ale nie należy ona do najwygodniejszych,a zdążyłam dzięki niej zgubić kilka spiritek :(

4.Szelki Juliusy:

Teraz jestem przekonana,że naszymi pierwszymi szelkami będą julki(lawendowe lub różowe). Wahałam się jeszcze między Hurttami Active,ale doszłam do wniosku,że jednak to właśnie te pierwsze podbiły moje serce(no i mojej mamie też się podobają,więc może sypnie czymś)Zakup planujemy po Wielkanocy :)A Hurtty zawsze możemy zamówić na następne święta,bo nimi też nie pogardzimy.

5.Więcej dobrodziejstw!

Tutaj czyt.szelki,obroże i smycze.Co prawda mamy już kilka,ale wiadomka,że obroży nigdy za wiele(zwłaszcza różowych),smycze na razie są trzy,tak więc zamierzam zamówić jeszcze jedną plecioną z DS i jakaś inna też na pewno się znajdzie :D A co do szelek...to cóż nie mamy żadnych,dlatego zamawiamy norwegi!

6.Szarpaki:

Chodzi tutaj o te polarowe i łowieckowe oraz mopikowe.Jeśli chodzi o te pierwsze to poszukuję takich wytrzymałych,kolorowych i chcę kupić przynajmniej 2-3.Szarpaki owiecki będą u nas także mile widziane z takich firm jak Rauki,Zayma Craft(mają piszczałki) oraz Siriusa.Każdy z innej firmy,bo tak naprawdę słyszałam różne opinie i sama chcę wszystkie trzy przetestować.Mopiki kupię wszędzie,więc nie będzie z nimi kłopotów.

7.Pokusa:

Najpierw chcę spróbować suplementów z kaolinem z Pokusy,ponieważ Fidze zaczyna rozwijać się kamień nazębny i oczywiście chcę temu zapobiec,tak więc posłuży nam jako pasta do czyszczenia zębów.Drugim suplementem jest czystek gdyż Figa jest okupowana w lato przez chmary kleszczy a on niweluje jednak w jakiś sposób ten aromatyczny dla tych dziadów zapach i mam nadzieję,że dobrze nam posłuży(nie pomagało nawet Foresto)

8.Reszta zabawek:

Mam na myśli Konga papisiowego,żabkę i misia z JW.Te dwie ostatnie są piszczące,więc będą robiły największą furorę.

Oczywiście wszystko będzie kupowane z głową,nie zamierzam sobie niczego odejmować.Moim zdaniem należy znać umiar i granicę pomiędzy swoimi potrzebami a tymi psimi.Jeśli nie uda nam się wszystkiego kupić w tym roku to przejdzie to na następny :)
Zamierzam okupować grupy na fb(może coś fajnego się znajdzie) i TK Maxx :)

14 komentarzy:

  1. Świetny post!

    Pozdrawiam! Zajrzyj też do nas!
    fantastyczny-psi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy nadzieję, że uda wam się to wszystko kupić ;)
    U nas już jakiś czas temu pojawił się post-wishlista, ale trochę krótszy.
    I jak tu być psiarzem i nie zbankrutować?
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah zgadzam się w zupełności :D Gdybym mogła to wszystko kupiłabym od razu ;)

      Usuń
    2. Ja też, ale cóż, trzeba to jakoś rozłożyć w roku, żeby trochę pieniędzy zostało ;)

      Usuń
    3. Dokładnie :D Należy też myśleć o sobie ;)

      Usuń
  3. A macie lawendowe? :D Bo my się boimy trochę...szczerze mówiąc na jednych zdj są bardziej soczyste a na innych takie wyblakłe :(
    No moja lista też się pewnie jeszcze powiększy :D
    Dzięki i nawzajem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzymy niezbankrutowania :D Ja nigdy nie planuję zakupów, po prostu jeśli wpadnie mi coś w oko to biorę (nawet jeśli tego nie potrzebujemy :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę planować,bo potem sama się gubię i jestem okropnie niezdecydowana :3

      Usuń
  5. Sporo masz tych rzeczy do kupienia! :D Z zabawek które wypisałaś, mamy planetkę papisiową, ażurkę, nóżka i Max Glowa - wszystkie są prześwietne, polecamy! :D Powodzenia, oby wszystko udało Ci się kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) Na pewno kupimy :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzą mi się podobne rzeczy, niestety, w tym roku portfel troszkę popłacze! :D

    OdpowiedzUsuń