wtorek, 21 lutego 2017

Recenzja obroży ToMika

Niedawno dostałyśmy propozycję testowania obróżki firmy ToMika.Po miesiącu stwierdziłam,że najwyższa pora wystawić im jakąś ocenę...


Obroża(w skrócie)

firma: ToMika
rodzaj: pół zacisk
materiał: bawełna
wzór: serca

1.Kontakt/podejście do klienta

Muszę przyznać,że kontakt z tą firmą jest świetny.Zawsze odpisują po niecałej godzinie(co jest i tak dobre biorąc pod uwagę inne psie firmy) i obsługa jest naprawdę bardzo miła.Szanują stałych klientów,czego ja jestem doskonałym przykładem,ponieważ otrzymałam zniżkę przy czwartym zamówieniu.Zawsze odpowiadają na pytania i wykazali się niesamowitą cierpliwością (musicie wiedzieć,że ja jestem bardzo niezdecydowana). Kiedy faktycznie nie było wzoru,który mi nie odpowiadał,firma zawsze zamawiała jakiś specjalnie dla mnie.

2.Cena

Jeśli chodzi o pieniążki to nie wydaję tam majątku,ceny są atrakcyjne i jak najbardziej zachęcają do kupna!Kwota za moje obróżki nigdy nie przekraczała 30 zł.Mam już z tej firmy trzy obroże,szelki i teraz jestem przekonana do zakupu smyczy( z My Little Pony oczywiście)

3.Czas realizacji

Na obrożę nigdy nie czekałam dłużej niż tydzień.Mogę powiedzieć,że są robione w ekspresowym tempie i wysyłane tak,by dotarły do mnie przed weekendem.Jeśli coś może się opóźnić firma natychmiast mnie o tym informuje.

4.Usługi

ToMika wykonuje obroże,smycze,szelki,chusty i kokardy(brakuje tylko szarpaków do pełni szczęścia).

5.Wykonanie

To nasza pierwsza obroża pół zaciskowa.Byłam całkiem zadowolona,kiedy firma zaproponowała mi właśnie taki rodzaj ponieważ wcześniej gościły u nas tylko takie na klamrę.Nie będzie chyba zaskoczeniem,kiedy powiem,że spisuje się super.


6.Wady i zalety firmy (w skrócie)

+ korzystna cena
+ duży wybór
+ zniżka dla stałych klientów
+ szybki czas realizacji
+ dobry kontakt z firmą

obroży

+ kolor: soczysty,nie schodzi
+ aktualnie zero nitek (po miesiącu hasania po polach,krzaczorach itd.)
+ bezproblemowe czyszczenie/pranie

- aktualnie brak wad

Końcowa ocena: 10/10












6 komentarzy:

  1. Obroża jest śliczna! Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, jednak teraz na pewno zainteresuję się jej produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna!
    Gdybym miała sunię, to kupiłabym chętnie ;)
    Pozdrawiamy,
    D&T

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka urocza <3 Pasuje do Figi :)

    OdpowiedzUsuń