środa, 8 marca 2017

Maraton smaków z Fish4Dogs-Sea Jerky Tiddlers

Jakiś czas temu dostałyśmy paczkę rybełkowych przysmaków firmy Fish4Dogs oraz bardzo ciekawe ulotki na ich temat.Stwierdziłam,że nie będę tutaj opisywać wszystkich frykasów po kolei bo naprawdę post byłby długi i nudny,zapełniony moimi "ochami" i "achami" nad jakością tych produktów.


Na pierwszy ogień idą delicje w postaci Sea Jerky Tiddlers(suszona rybia skóra)

Skład:  
  • skóra rybna 100%
 Składniki odżywcze: 
  • białko surowe 79%, 
  • zawartość tłuszczu 2,4%, 
  • popiół surowy 10%,
  •  błonnik surowy 0,6%,
  •  wilgotność 8%, 
  • kwasy Omega-3 0,3% 
Zalety produktu:
  • są hypoalergiczne
  • brak zbędnych substancji (konserwantów,barwników itd.)
  • czyszczą zęby
  • sierść,skóra i stawy są w dobrych...płetwach(czyt.rękach,gdyby ktoś nie zrozumiał😂)
  • poprawa koncentracji
  • produkt dietetyczny(wartość kaloryczna to 11,31 kcal/10 g)
  • brak rewolucji żołądkowych
Co na to podniebienie Figi?
 Mój kłak nie przepada za rybnymi smaczkami,ale możecie mi wierzyć,że te zrobiły prawdziwą  furorę😀Są chrupiące,mają intensywny zapach i odpowiedni rozmiar dla psów gabarytu S(są to sześciany o boku długości ok.15mm).Brak żadnych niepożądanych reakcji typu tarzanie się czy robienie wielkich oczu pod tytułem "i ja mam to zjeść?".Sama byłam w szoku widząc podekscytowanie Figi i rozanielony wzrok,który mówił "daj,daj,daj!".Patrząc jak ochoczo zabiera się za memłanie i gryzienie przekonałam się,że skórki zasługują na nagrodę dla "Najlepszego Przysmaku"(która została przyznana przez brytyjski magazyn "Twój Pies"-taka ciekawostka).W każdym razie wracając do moich ochów i achów to dużym plusem jest także duża ilość kwasów Omega-3,która jak najbardziej korzystnie wpływa na stan zdrowia i wzmaga ruchliwość stawów(co jest bardzo przydatne,ponieważ teraz naparzamy flipy i vaulty,a w przypadku tego drugiego próbujemy swoich sił).

Końcowa ocena:10/10

Jeśli zdecydujecie się na zakup to przekierowuję was na te strony😀
  •  https://www.facebook.com/Fish4DogsPolska/?fref=ts     
  •  http://www.fish4dogspolska.pl/


Proszę nie zwracajcie uwagi na ubrudzone dłonie,ponieważ zdjęcia robione były na spacerze.😂

2 komentarze:

  1. Fajna recenzja. Vasco rybne smaczki je bardzo rzadko, ale te wyglądają ciekawie i może skusimy się na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieliśmy te smaczki, Neil baaardzo zasmakowały! Ale ich zapach... xD

    OdpowiedzUsuń