poniedziałek, 1 maja 2017

Jaka matka taka córka.

W tym przypadku sprawdza się również powiedzenie "Każdy pies odzwierciedla swojego właściciela",jednak jest dla mnie za ogólne.No,bo niby jaka właścicielka?My możemy się określić mianem mamusiek.


Myślę,że razem z Figą jesteśmy podobne do siebie,piesa przejęła moje niektóre cechy,za to ja również zdążyłam się czegoś od niej nauczyć.

1.Keep Calm And Eat!
wydaje mi się,że to nasze wspólne motto.Sposób na nudę?Jedzenie.A co najlepiej sprawdza się i na kanapce i w truskawie?Masło orzechowe!taaak to odmóżdża Figę,mnie uszczęśliwia i przez cały dzień potem głowimy te durne łepki jak zrzucić te kalorie...

2."Bo trzeba tak robić,żeby zarobić,ale się nie narobić"-Ferdynand Kiepski😂
słynny cytat serialowego zawadiaki.Figeł wszystkie sztuczki robi szybko,byleby tylko dostać tego smacznego chrupka w mojej dłoni,ja za to jestem zdania,iż wszystko można zrobić "później" albo "jutro",a w końcu dochodzi do tego,że robię to na odwal się,a następnie oznajmiam wszystkim domownikom,że wykonałam wszystkie obowiązki i lecę jak na skrzydłach na kolejny spaceros.

3.Nic nie muszę ja ewentualnie mogę
przyznam,że bardzo trudno jest mi czasem zachęcić Figeła do treningu frisbee,bo niekiedy zdarza jej się stwierdzić,że dysk jest "pfu" i olewa mnie całkowicie dla dziamgania patyka.Ja z mojej strony mogę dodać,iż też nie jest skłonna do jakichkolwiek wyznaczonych mi zadań...

4."Teraz prędko,zanim dotrze do nas,że to bez sensu"-Król Julian
jednak czasem Julkowi zdarzy się mieć rację😂. Powiem tylko tyle...najpierw coś robimy,a potem myślimy.Nie będę przytaczać fragmentów naszej telenoweli,bo aż wstyd!

5."Uuuuuuuuur Ahhhrrrrrr Uhrrr Ahhhhrrrrrr Aaaargh..."-Chewbacca,Gwiezdne Wojny
moja reakcja,kiedy coś nam nie wychodzi i Figa nietolerująca odmowy,to się równa niezły koncert.

6."Jeśli mnie oswoisz,będziemy potrzebni jeden drugiemu"-Antoine de Saint-Exupery
lubię czytać książki i wychwytywać uznane cytaty.No cóż...nie potrafię żyć bez Figi,ona nie zniosłaby mojej nieobecności(i nie znosi na dłużej niż godzinę).Myślę,że każda z nas przysposobiła sobie obecność tej drugiej i jesteśmy na siebie skazane.😂

Takie krótkie rozeznanie.A Wy jesteście podobni do swoich przyjaciół merdaczy?Czy może całkowicie różni?😀

                     Fot.Kasia Struzik(ciocia i właścicielka krótkowłosego Tollera😂💜)






9 komentarzy:

  1. Czy u nas jest podobnie? Chyba tak :D Młody i ja uwielbiamy biegać, taka nasza wspólna pasja. No i jedzonko. Choć wydaje mi się, że on w tym bryluje.
    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim przypadku wypadałoby się rozpisać ( 4 psy, każdy inny ) lecz to co nas łączy to dążenie do celu i nie poddawanie sie, do tego jak ja się w coś angażuje to w 100%, psy tak samo.Jednak różni nas to, że wszystkie moje psy są pewne siebie i odważne.Ja odważna może i jestem, ale pewna siebie nigdy nie byłam i nie jestem, a wręcz jestem dość wstydliwą osobą.
    Pozdrawiamy, Zakudłaczeni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie i ciekawie piszesz :> Aż chce się czytać! Zapraszam cię na mojego bloga o tematyce psów :> http://beloved-shelter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Punkt 2 dotyczy również nas, tak samo ja ten z zostawaniem samemu. Zawsze bardzo tęsknię za Vasiem, a on za mną, mimo że jest w dobrych rękach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1, 2 i 6 punkt idealnie do nas pasuje , a 3 dodatkowo idealny dla Psotki! Król Julian zawsze ma rację 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Punkt 1 i 2 idealnie nas opisują! Świetny post :) Będę wpadać częściej <3

    doughnut-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahah jak to wszystko opisujesz to po prostu momentami widzę siebie.Podobieństwo?Myślę,że tak!Iron tak jak i ja uwielbiamy jeść,kochamy spacery,spanie.Mam chwile kiedy to nic mi się nie chce i Iron ma tak samo i w sumie nie powinnam się później dziwić :p
    Pozdrawiamy Was!
    ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny blog! Sama robiłaś szablon? Jeśli tak, to robisz może na zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,niestety nie mam takiego talentu :D dziękujemy,ale szablon jest zrobiony przez Oliwię Szewczyk ;)

      Usuń